2010. február 11., csütörtök

Gyümölcsleves gyógynövényekkel

 



Minden héten készül almaleves, mert ez gyorsan készül, tudnak benne segédkezni a gyerekek és még finom is.
Egy idő után kezdtem unni az ízét.
Mivel nagyon szeretjük a gyógynövények illatát és ízét, így a gyümölcsleveseinket is változatosabbá varázsoljuk velük. A szokásos fahéj, gyömbér, szegfűszeg mellé a mai levesbe citomfű került, múlt héten -mivel nagyon köhögtek- bodzát főztünk bele.
A levesek íze így még kellemesebb és a gyógyfüvek hatása is remek.
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Szentpyr írta...

de jó ötlet! hogy készíted a levest? én nem szoktam ilyet főzni, most viszont nagy kedvet kaptam hozzá!:)

Tündérlátta írta...

Viszonylag kevés vízet felteszek forrani. Mézzel vagy cukorral édesítem, beleteszem a sok fűszert, gyógynövényt. Közben hámozunk almát a gyerekekkel. Amikor forr a víz beledobjuk. Mi keveset főzzük, hogy ne legyen nagyon puha az alma. A végén egy kis rizstejjel (tejjel) összekevert kevéske pudingporral sűrítjük.

Szentpyr írta...

köszi!:)