2010. június 26., szombat

Tandori Masala

A Fény utcai piacon találtam egy "Ezerfűszer" névre hallgató kisboltot, ahonnan ezt a fűszerkeveréket elhoztam. Nem tudtam még mire és mikor fogom használni, aztán az egyik kedvenc csirkés ételünk kerekedett ki belőle.

  • 10 dkg ghí vagy vaj
  • 2 nagykanál méz
  • 2 kiskanál tandori masala
  • ízlés szerint só
  • 2 egész csirkecomb vagy csirkemell




A ghí vagy vaj amíg felolvad az edényben, besózzuk a csirkét. Kicsit megforgatjuk benne, majd rácsorgatom a mézet és megszórom a tandori masala-val. Annyi vízzel fő tovább, amennyi majdnem ellepi a tetejét. Néha megforgatom, hogy egyenletesen főjön. Zöldséggel, barnarizzsel szoktam tálalni.

A fűszerkeverék alapja: koriander, római kömény, fahéj, szegfűszeg, gyömbér, zöld vagy fekete kardamom, babérlevél.

/Utólag mondta az Ezerfűszeres hölgy, hogy joghurtos ételekhez szokták használni./

4 megjegyzés:

Viki írta...

Már azt hittem senki sem főz a nyáron:)

GKrisz írta...

Nagyon finomnak néz ki.
Leírnád pontosan hol van a Fény utcai piacon ez az Ezerfűszer?
Köszi!

baritas írta...

A földszinten, a lépcső közelében, sarokban. Minden mi szem - szájnak ingere :)

betti írta...

Nagyon jól néz ki, de azok a kezecskék:)
Ez a fűszeres jól hangzik!