2010. április 11., vasárnap

Medvehagymás tonhalkrém

Kedves ismerőseink jóvoltából mi is hozzájutottunk egy adag medvehagymához így mostanság több mindenbe belekerült. Régi kedvencünk ez a tonhalas kence, amibe szintén belekerült üde tavaszi ízt kölcsönözve neki. A kész krémet fogyaszthatjuk salátával, zöldségekhez mártogatónak, vagy kenyérre kenve. Mi most melegszendvicset készítettünk belőle.

Hozzávaló:
- 140 g tonhal konzerv (1 doboz)
- 2-3 ek tejföl
- 1 tk mustár
- kis csokor medvehagyma
- só
- őrölt bors

A tonhalat villával összetörtem, a medvehagymát felaprítottam, majd minden hozzávaló összekevertem.

Sajnos kép nem készült olyan gyorsan elfogyott:)

5 megjegyzés:

baritas írta...

Nahát, mi is halkrémezünk így... :)
Viszont kimegyek az erdőbe a kimaradt medvehagymáért.

betti írta...

:)
Mostanában minden tele van medvehagymás receptekkel, de én sehol nem leltem. Úgy örültem mikor kaptam egy csokorral:)
Felétek van?

baritas írta...

minden évben hetekig szaglik tőle a brunszvik park.
természetvédelmi terület.
(jobb híján azt hívom én itt az erdőmnek - egyetlen búvóhelyem)

betti írta...

Még egy ok, hogy oda járj:)

Viki írta...

Van a gerecsében is több helyen, de Tatabányán is. Ha érdekel útbaigazíthatlak. (most kezd érni) Egyébként ma az oviban kaptak a gyerekek reggelire, persze olyan erősek lettek, mint a macik.